09.11

1. De 3 senaste köpen jag gjort är en rougeborste från FACE, en tunika från H&M och mina knähöga second hand stövlar!

2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är Marc Jacobs bästa vän samt producenten till the Ring 1&2!

3. Det senaste jag googlade nicole richie därför att jag letade efter en blogg.

4. Mitt absolut sämsta köp någonsin är mina Denimbird jeans därför att de var av otroligt dålig kvalité.

5. I min handväska har jag just nu nycklar, mobil, handkräm, busskort och plånbok

6. Min favoritgata i världen är götgatan därför att det är stockholms mest stilfulla gata.

7. Mitt signaturplagg är en stor sjal eller lite för stor kofta+ skinny jeans

8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är mina knähöga stövlar och min northface jacka

9. Jag är beroende av té & kaffe vilket innebär att jag jag går på toa 24/7 och jämt har överenergi

10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord: eget, inspirerande och do-it-yourself.

11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja tjallamalla

12. Jag har aldrig köpt något på american apparrel

13. Jag fyndar bäst när jag shoppar ensam

14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja nicole richies eller mary-kate olsens

5. Mitt nästa stora inköp är forthoppningsvis ett par 7forallmankind eller true religion jeans ;D

16. Min stilikon är Audrey Hepburn.

17. I min skosamling finns bland annat; UGGs, Converse, ballerina skor och mina älsklings stövlar

18. Min drömväska är just nu en tygväska

19. Varje månad shoppar jag för olika beroende på säsong och ekonomi.

20. på nätet shoppar jag helst juicy couture set i velour.

21. Min favorit-modeblogg är elin klings.

22. Jag är som snyggast när jag är fixad.

23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag systern.

24. Mitt hår är klippt med en lång,tjock lugg.

25. Mitt drömjobb skulle vara ngt estetiskt och kreativt. 



simplelife

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0